Annyong-haseyo.reismee.nl

Welkom op onze Zuid-Korea site.

Annyong haseyo en welkom op onze Zuid-Korea site,

Op deze website kan je op de hoogte blijven van ons verblijf in Daejeon, Zuid-Korea.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je waar we wonen en welke plekken we bezoeken.

Meer informatie over ons en waarom we tijdelijk in Zuid Korea wonen, vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze site en laat gerust af en toe een berichtje achter (maar extra fotoruimte voor ons kopen, hoeft niet).

Annyonghi kyeseyo!

Rob, Marieke, Saba en Birge Lammers

Jet

He Marieke misschien kun je je gaan storten op het schrijven van reisverhalen je hebt inmiddels al een beetje ervaring. Leuk dit te lezen. Luc zag laatst weer jullie kaart en heeft hem nog weer eens goed bekeken. Geniet in ZK. Groeten van ons.

marian ruiterkamp

Rob, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er wat van. Dit komt uit het natte, koude Varssel. Het reisverslag is erg boeiend. Dit print ik uit en het gaat langs de gehele familie. Het gaat ilona goed in guernsey. groetjes fam. ruiterkamp

Aline Corté

Hoi,
Marieke, wat kun je prachtig schrijven! Voor ons superboeiend, want we gaan begin mei naar Zuid-Korea (Seoul). Onze twee dochters komen daar vandaan. We zien het nu nog meer zitten om naar Zuid-Korea te gaan.

Groetjes,

Aline Corté ( uit Apeldoorn)

ps. mijn email is mailvanaline@gmail.com