Annyong-haseyo.reismee.nl

Rondleiding Honorsville 205-705 door Saba

Reacties

Reacties

Carla, Nick en John

Hallo Saba

We vonden je video prachtig. Wat een groot huis!! Volgens ons wordt je en goede filmmaker, misschien wel in Hollywood. Groetjes aan je zusje en ouders. Veel geluk op school.

Ellis

Saba, wat kun jij dat goed!! Ik heb echt alles heel goed kunnen zien. Ik vond de binnentuintjes wel echt heeeel gezellig. En wat fijn dat er een speeltuin voor de deur is. Jullie hebben een mooi huis hoor, dat heeft papa goed uitgezocht. Alles glimt wel een beetje veel he ;) Gelukkig dat mama nu genoeg tijd heeft om te stofzuigen en dweilen (hihihi). Maar echt knap gedaan Saba. Ik hoop dat jullie snel wennen en veel vriendinnetjes krijgen! Groetjes, Ellis (mama's collega)

Isabel, Tobias, Olivier en Natas

We zijn vanochtend extra vroeg opgestaan om even naar je film te kijken en te zien waar jullie wonen. Wat gaaf! Op die zolder kunnen jullie wel een dansschool beginnen, supermooi. Ik denk dat we met de vijfDuintjes daar best op zouden passen als we ooit de verre reis durven te maken! Geniet lekker van al die ruimte, succes met de overstroming en slaap lekker met zijn viertjes zo knus samen!
Liefs en groetjes van ons.

Henk en Margreet

Lieve Saba, Birge en Marieke en Rob

Saba, jij hebt jouw huis goed aan ons laten zien. Wat een prachtige, grote lamp hagt er in de kamer. Van oma hoorden wij dat je al een slaapfeestje hebt. Wij hopen dat je er veel plezier zult hebben. Dit weekend gaan wij met opa en oma fietsen want ook bij ons is het even mooi weer.
Veel succes op school maar dat zal wel lukken want van oma hoorde ik dat ze op jullie school nog met de tafels moeten beginnen....
Allemaal een dikke kus van henk en margreet

Wouter

Hoi Saba,
Helemaal chil, die film van jou. Misschien kan je ook een keer de busrit naar school filmen. Dan krijgen wij in Nederland een beetje beeld van jouw nieuwe stad.
Groetjes.

marijke en willem van tongeren

Geweldige film Saba. Zo krijgen wij een goede
indruk hoe jullie wonen. Het is erg mooi.
Saba en Birge veel succes op jullie nieuwe school.
groetjes van Wim en Marijke van Tongeren

wanda & family

Mooi gedaan Saba. Ik snap nu hoe jullie erbij zitten wanneer ik jullie zie op de computer. Het allerleukst vond ik het nepgordijn, de oranje stropdas en mama en Birge op de bank. En wat veel kasten! Tot snel. Dikke kussen uit Den Haag.

mirte bryssinck

hallo ik ben mirte,je achternicht.
wehebben elkaar nog niet gezien maa ja.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!